خرید یخچال فریزر دوقلوی ال جی

Wiki Article


حدود دو سال پیش یخچال دو قلو سامسونگ را خریدم ،نصاب فرمودند نیاز به محافظ ندارد ،راهنمایی می فرمایید. یخچال های بالا پایین آر تی 850، آر تی 77، RT53 و RT62 از پرفروش ترین بالا پایین های شرکت سامسونگ است. صدا را تمامی یخچال‌ها دارند و این یخچال هم صدای معمولی‌ای دارد. البته اگر مدل مدنظرتان را بفرمایید بهتر می‌توانم راهنمایی کنم.


تمامی حقوق متعلق به پایگاه اطلاع رسانی تصویر صنعت لوازم الکترونیک است، هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. این پره‌ها هم در جهت عقربه‌های ساعت و هم برخلاف جهت عقربه‌های ساعت حرکت می‌کنند. وجود این پره‌ها که تعداد آن‌ها ۴ عدد است باعث بهینه شدن شستشوی ظروف در ماشین ظرف‌شویی ال‌جی می‌شود. هر قدر به نمایندگی و فروشنده گفتم جواب دادند اشکالی نداره. اصلی‌ترین نکته منفی این مدل، صدای آن است که ممکن است برای برخی آزار دهنده و برای برخی قابل قبول باشد.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

در کل با توجه به قیمت و گارانتی برای مکان های اداری و خانه های کوچک مقرون به صرفه است. اما نمی توان با قطعیت گفت که یخچال های سامسونگ گران تر هستند یا دستگاه های ال جی. ممکن است مثلا یکی از ساید بای سایدهای سامسونگ، قابلیت های خاصی داشته باشد که مدل مشابه ال جی، فاقد آنها باشد. در نتیجه قیمت آن مدل بیشتر از هم رده اش در برند ال جی باشد. مقایسه یخچال های سامسونگ و ال جی در بخش قیمت، برنده مشخصی نداشته و همه چیز بستگی به طراحی، قابلیت ها و ویژگی های دیگر دستگاه دارد. در نتیجه می توان گفت که ظرفیتی تقریباً برابر یخچال های دوقلو دارند.


به همراه بررسی های تخصصی و اخبار و مقالات مرتبط با یخچال را در وب سایت آرکا نود بخوانید. به جرات میتوان گفت یخچال مهترین وسیله برقی در آشپزخانه است . سیستم Slim SpacePlus ™ یخ فضای ذخیره سازی داخل فریزر را هدر نمی دهد.


سامسونگ یکی از مارک های شناخته شده محصولات و لوازم خانگی برقی است که با ارائه دستگاه های با کیفیت و همچنین خدمات پس از فروش مناسب رضایت مشتریان را به خود جلب کرده و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. ال جی یکی از شرکت های تولید کننده انواع لوازم خانگی محسوب می شود که فاکتورهای اصلی اش در عرضه محصولات را بر مبنای جلب رضایت کاربران قرار داده. یکی از این لوازم کاربردی و ویژه، یخچال فریزر 30 فوت مدل « LG GF-882 » است که با در نظر گرفتن امکانات ویژه ای که دارد؛ آنطور که باید و شاید فراتر از نیازهایتان به ارائه عملکرد می پردازد. از ویژگی های کلیدی و فوق العاده این یخچال فریزر فناوری سرد کننده قوی قفسه های درب یخچال « Door cooling » و مهمتر از همه، سیستم بهداشتی 4 مرحله ای است که سریع ترین راه برای تولید و گردش هوای تازه در داخل یخچال می باشد. علاوه بر این جالب است بدانید که این مدل یخچال به قابلیت انجماد سریع « Fast Freezing » مجهز شده که باعث می شود محیطی ایده آل برای نگه داری و حفاظت از طراوت مواد غذایی فراهم شود. البته فراموش نکنید که برای حفظ دمای ثابت توسط سیستم گردش هوا یا همان « Air MultiFlow »، بهترین شرایط را برای تازه تر ماندن مواد غذایی، میوه ها، سبزیجات و...


یخچال فریزر دوقلو ال جی بانه


شما با این مبلغ که هزینه کرده اید می توانستید مدل rr39-rz32 مونتاژ ویتنام که دارای کیفیت عالی است خریداری کنید. این مدل مونتاژ ایران است و چون محصولات مونتاژ ایران نداریم، زیاد اطلاعات درباره کیفیت آنها نداریم. به دلیل ثابت نبودن ارز، قیمتها هر روز تغییر می کنند لطفا برای استعلام موجودی روز و قیمت محصولات با همکارانمان در واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید. شاید مشتری باید چندین ماه منتظر بماند تا یک قطعه یدکی مورد نیاز برای یخچال او تامین گردد. و هر دو با توجه به کیفیت بالایی که دارند توسط کارخانه سازنده حدود 10 سال گارانتی شده اند. در اکثر مدل های یخچال های سامسونگ از دو سیستم سرد کننده TWIN COOLINGمجزا استفاده شده است.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

توصیه می‌کنیم در کنار این برند، برندهای دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید. برای خانواده یا افرادی که مصرف پایینی دارند، بسیار مناسب می‌باشد. معمولا در صورت بروز مشکل برای هر کدام از قطعات، ممکن است قطعه دیگر تحت تأثیر قرار گرفته و یا نیاز به تعمیر در خارج از منزل داشته باشد.


مقایسه یخچال فریزر دوقلو ال جی و سامسونگ


از طرفی در فریزرهای پایین، تقریبا تمام طبقات به‌ صورت کشو درنظر گرفته می‌ شود تا قرار دادن و برداشتن مواد غذایی و بسته‌ ها راحت‌ تر باشد. پس بسته به میزان استفاده و مقدار موادی که به‌صورت معمول در یخچال یا فریزر قرار می‌ دهید، یکی از این دو کلاس اولویت پیدا می‌ کند. همه‌چیز روبه هوشمندسازی می‌رود و یخچال‌ها نیز در این موج گسترده حضور دارند. یخچال فریزر دو قلو سامسونگ Rr39-Rz32 قادر است توسط یک دانگل به تلفن‌های همراه هوشمند متصل شود و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار دهد. از جمله اینکه شما می‌توانید از این طریق با استفاده از تلفن همراه خود برخی تنظیمات را روی یخچال اعمال کنید، متوجه باز ماندن درب یخچال شوید یا با کمک سیستم تشخیص خرابی خودکار، یخچال خود را عیب‌یابی نمایید.


ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا سری اکتا با موتور دایرکت درایو Direct Drive با حداقل صدای ممکن لباس ها را میشوید و باعث مصرف کمتر انرژی می شود. ماشین لباسشویی اسنوا eight کیلویی سری اکتا مدل SWM دارای فناوری JET WASH می باشد. توسط این تکنولوژی آب و مواد شوینده با یک نازل قدرتمند از نزدیک و مستقیم روی لباس اسپری می شود و دارای مزیت های مختلفی از قبیل کاهش مصرف انرژی ، سریع تر شدن چرخه شستشوی البسه و از بین رفتن تمام لکه های سخت از لباس ها می باشد. با سیستم جت واش مواد شوینده بهتر به بافت لباس نفوذ می کند و کیفیت شستشو به طور شگفت انگیزی افزایش پیدا می کند.


این مدل قیمت مناسبی دارد که از 12 فوت تا 20 فوت در بازار موجود می‌باشد. یخچال های تک دارای فقط یک درب هستند و معمولا اندازه کوچک تری نسبت به ساید بای ساید ها یا دوقلو ها دارند. اگر یخچال ساید بای ساید شما پاسخگوی نیاز های شما نیست، شما می‌توانید یخچال تک بخرید. یخچال فریزر ساید بای ساید از نظر حجم و فضا، مابین کمبی و دو قلو قرار می‌گیرد. در یخچال فریزر ساید بای ساید هم تعداد طبقات یخچال و فریزر مناسب است و فضای مناسبی جهت انجماد مواد غذایی در فریزر و مواد غذایی تازه در یخچال در اختیار قرار می‌دهد.



یخچال ساید بای ساید دارم که اهرم خروج یخ اون دچار مشکل شده و یخ خارج نمیشه. بخرید شما هم همین جوابو خواهید شنید .میشه واقعا دستگاه درست نشه ؟واقعا که . قیمت محصولات دوو از سامسونگ ارزان تر است و به دلیل ممنوعیت واردات سامسونگ و ال جی قیمت محصولات کره ای بالا رفته است.


از لحاظ قیمتی یخچال های دو قلو قیمتی مناسب تر نسبت به ساید بای ساید ها دارند. با توجه به موارد بالا بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی فقط یخچال تی سی ال میتواند باشد . اکنون که در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی به سر میبریم کم کم باید به فکر بهترین یخچال فریزر های ایرانی سال ۲۰۲۱ باشیم. بهترین یخچال های ۲۰۲۰ فاکتورهایی دارد که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. درمیان عموم مردم مهمترین فاکتور برای خرید یخچال و به خصوص وسایل برقی گزینه مصرف انرژی آن می باشد.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بانه

قیمت یخچال فریزر دوقلو استیل ال جی


از طرفی به این علت که قطعات این دسته از محصولات، ایرانی و بعضاً چینی هستند، احتمال بروز چنین مواردی که فرمودید وجود داره. (شاید این مدل برای شخص دیگه‌ای سالم کار کنه) به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم از پرفروش‌ترین برندهای بازار دیدن کنید، نظرات را بررسی کنید سپس نسبت به خرید اقدام نمایید. همان‌طور که می‌دانید، یخچال فریزرهای خارجی نسبت به نمونه‌های ایرانی از کیفیت بسیار بهتری برخوردارند و همچنین قابلیت‌های منحصربه‌فرد، حرفه‌ای و جدید در نمونه‌های خارجی مشاهده می‌گردد. اما با توجه به افزایش قیمت چشمگیر این محصول، اکثر افراد به خرید یخچال فریزرهای ایرانی روی آورده‌اند.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

اما پیشنهاد ما به شما به عنوان یک شهروند ایرانی، خرید کالای ایرانی است تا با این کار در کنار پرداخت مالیات کمتر و حمایت از کالای ملی، به بهبود اقتصاد کشورتان نیز کمک کنید. حال به میزان جایی که برای قرار گیری یخچال و فریزر در آشپزخانه در اختیار دارید، توجه کنید. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش رقابت بین تولید کنندگان، امروزه مغازه های لوازم خانگی پر از یخچال هایی هستند که هر کدام مدل و طرح خاصی دارند. با وجود این که فراوانی مدل ها، دامنه انتخاب را برای شما بیشتر می کند اما در کنار آن، فکرتان را نیز به خود مشغول می کند. به همین علت که یخچال فریزرهای این برند، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.


یخچال فریزر دوقلو ال جی اصل کره


در نتیجه ، اکنون می توانید مواد غذایی خود را برای مدت زمان طولانی تری در یخچال بوش نگهداری کنید. ما در این مقاله جند مدل از بهترین یخچال فریزرهای موجود در بازار از برندهای معتبر (سامسونگ، دوو، امرسان و ...) و در نوع های مختلف هم ایرانی و هم خارجی را به شما معرفی می‌کنیم. اگر در مورد انواع و مشخصه‌های یخچال فریزر اطلاعات خاصی ندارید می‌توانید به قسمت راهنمای خرید یخچال فریزر در انتهای مقاله مراجعه کنید. این یخچال و فریزر ساید بای ساید که مشاهده می‌کنید، توسط برند «اسنوا» تولید شده و با مدل «SN8-2261GW» به بازار عرضه شده است. محصولی هوشمند و بسیار زیبا که به آن مدل «هارمونی» نیز گفته می‌شود.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

ولی اگ قصد خرید یخچال دارید اما بودجه در حد یخچال ایرانیه حتما این مطلب را مطالعه نمایید. اگر می خواهید یخچال را در کنار دیوار قرار دهید، دقت کنید تا درب آن به خوبی باز شود و با دیوار برخورد نداشته باشد؛ این کار موجب می شود تا موقع قرار دادن مواد خوراکی در آن، به مشکل بر نخورید. علاوه بر آن رنگ درب نیز ممکن ست بر اثر برخورد، آسیب ببیند. اگر در اطراف آن، کابینت قرار دارد، سعی کنید برای باز و بسته شدن لولا ها ، حداقل 2 الی 5 سانتی متر فاصلۀ اضافی در نظر بگیرید.


یخچال فریزر دوقلو ال جی جدید


اگر از نظر شکل ظاهری با سایت سامسونگ یکی باشد پس اصلی است. در حال حاضر در بازار فقط مونتاژ ویتنام یعنی مدل rr39-rz32 موجود می باشد. دو سال پیش اصل کره ش موجود بود و نام مدل فقط به صورت برچسبی بود نه حک شدن. برای دریافت قیمت روز و حتی مشاوره- با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

ضمن اینکه با جستجوی مدل های مختلف متوجه میشی که برخی از مدلها فقط در سایت گلدیران موجود است و در سایت خود Lg وجود نداره که آنها مونتاژ داخل هستند. دوو و اسنوا در یه جا تولید میشن و حتی بعضی از محصولات کاملا شبیه هم هستن. به نظرتون الجی 7 کیلویی رو بگیرم یا دووی 8 یا 9 کیلویی ؟ تا 2200 هم می تونم هزینه کنم . وقتي در بازار جست و جو مي كني نسبت به بودجه اي كه داري مي تواني لوازم برقي بزرگ و كوچك خودتان را انتخاب كنيد.


مانیتور خنک کننده یخچال هوشمند نوسانات دما را کاهش می دهد و باعث می شود غذا در همان دما تازه و سالم بماند. یخچال فریزر مدل “RPN-COL-018” یکی از محصولات شرکت “Philver” است. این محصول طراحی بهینه ای دارد و برای استفاده در آشپزخانه های کوچک و متوسط ​​مناسب است.


یخچال فریزر دوقلو ال جی استیل


سبک های زیادی وجود دارد که می توانید دقیقاً متناسب با آنچه برای تنظیمات منحصر به فرد خود نیاز دارید یکی را انتخاب کنید. فضای داخلی این یخچال و فریزر به خوبی روشن می‌شود که این هم دسترسی به مواد غذایی را سهل می‌کند و هم به آن زیبایی می‌بخشد. این روشنایی توسط لامپ‌های LED‌ ایجاد می‌شود؛‌ مزیت لامپ‌ LED نسبت به لامپهای معمولی که قبلا در یخچال‌ها استفاده می‌شد این است که دمای یخچال را بالا نمی‌برند و مصرف انرژی پایینی دارند. • استفاده از حسگر هوشمند دما که باعث ایجاد یکنواخت ترین حالت سرما در داخل محفظه یخچال و فریزر میشه،سیستم بدون برفک،استفاده از سامانه گردش هوای چند گانه و فیلتر ضد بو.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

این مدل با دارا بودن قابلیت DOOR IN DOOR (درب بار شفاف شونده)به یخچالی کم مصرف بدل شده که مهمترین فاکتوربرای انتخاب یخچاله ،مجهز به فیلتر شش لایه هایژن فرش و مجهز به سیستم کنترل هوشمند دیجیتال دمای یخچال و فریزره. محصول بعدی که به معرفی آن می‌پردازیم یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170 است. ایم یخچال فریزر یکی از محصولات با کیفیت این برند ایرانی به‌شمار می‌رود.



چند سالی است که یخچال‌ها هم مثل دیگر لوازم خانگی، با دنیای فناوری آمیخته شده‌اند. شاید چند سال پیش، کسی انتظار بیشتری از یک یخچال جز تازه و خنک نگه‌داشتن مواد غذایی نداشت، ولی امروز این لوازم‌خانگی، به یکی از ستارگان اصلی نمایشگاه فناوری CES تبدیل شده‌اند. گنجایش یخچال، فاکتور مهمی است که می‌تواند به‌تنهایی، خرید یک یخچال را لغو کند.


ابتدا بهتر است عملکرد و کیفیت یخچال را در نظر بگیرید؛ زیرا قدرت سرمای یخچال مهم‌تر از زیبایی آن است. عمر متوسط یخچال‌های ایرانی حدودا بین ۱۱ الی ۲۰ سال می‌باشد. بدنه فلزی این یخچال دارای استحکام خوبی بوده و بدنه داخلی آن نیز از جنس ABS مقاوم ساخته شده است. قسمت فریزر آن دارای ۲ طبقه بوده و یخچال آن نیز ۳ طبقه دارد. از ویژگی‌های این دستگاه فریزر می‌توان به سیستم برفک‌زدایی خودکار و وجود آب‌سردکن اشاره کرد. و فضای کافی برای نگهداری انواع مواد غذایی را برایتان فراهم می‌کند.



مدل های یخ ساز دوتایی دارای “Craft Ice” تضمین می کنند که شما همیشه یخ مورد نیاز را خواهید داشت. جدیدترین ویژگی ال جی باعث ایجاد یخ خرد شده ، یخ مکعبی و یخ گرد و آهسته ذوب می شود که برای بردن نوشیدنی های دستی ، قهوه های سرد و چای و کوکتل های ویژه به سطح بالاتری مناسب است. محفظه‌ی میوه و سبزیجات در یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ Rr39-Rz32 جداگانه و به اندازه‌ی کافی بزرگ است.


تلویزیون ال جی سی 1 برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم کاملا مناسب است. سام الکترونیک نیز در جلب رضایت مشتریان خود عملکرد بسیار خوبی داشته و همچون گلدیران خدمات خوبی مثل نصب رایگان محصولات و پشتیبانی قوی را ارائه داده است. بنابراین می‌توان گفت در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش تلویزیون‌های هر دو برند نگرانی نباید داشته باشید و محصولات هر دو برند توسط شرکت‌های بزرگی پشتیبانی می‌شوند.

Report this wiki page